VATTENKOPPOR!!!!!!!!!!

Efter att jag åkt till Erica idag, va vi med Emma också. Vi cyklade till IP för att kolla på SNFF:s p97or som hade match. Det slutade 5-2 till SNFF med Milos som målvakt. Bra jobbat Milos! Sen åkte vi hem till Emma och tramsade oss.. Och då fick vi ADHD och vattenkoppor!! Eller ja..
ADHD = damp
Vattenkoppor = röd tusch penna
Efter en stund gick vi hem till Filip med Emil och Isaac. Spelade tv-spel, satt vid datorn och lite sånt. Sen åkte jag hem, åt varma mackor och nu sitter jag lite vid datorn och ska snart ta en kall-dusch. Mått illa nästan hela dagen... Skola imorgon med! BUUUUUU
Men ändå chill eftersom jag börjar klockan nio. Ha det gött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback