Stan!

Idag efter skolan gick jag och Erica till stan för hon skulle ta piercing. Men det blev inget för blondien hade inte bokat tid. Så vi åt på donken med Anton och Jesper HN. Men så skulle Anton hem, och då kom Nicholas. Vi va ute och jag köpte en tröja inne på H&M och Jeppe köpte en tröja inne på Jack n' Jones. Sen så gick vi till Sverigedemokraterna och bråkade typ med dom, haha. Sen så hämtade vi ballonger vid centerpartiet, och fyllde dom med vatten som vi kastade på kukar.. Haha!! Hade skit kul men blev blöööööt.... Nu ska jag och CARITA till anskars och hitta på nåt skojigt! (hoppas jag) skriver senare.


Bild på min mosters hund, som jag tog häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej hur är det med dig idag? :P

Kram//Julia

2010-09-16 @ 19:04:40
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: Angelica ♥ fotoblogg

Hej,

sugen på att gå med i en bloggtävling med riktigt bra priser?

klicka in på min blogg & anmäl dig nu!



Ha en trevlig kväll.



Kramar

Angelica

2010-09-22 @ 21:03:55
URL: http://systemkameran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback