Carita och Mandy tältar


Innan vi gick ut, så bakade vi kanelbullar, degen blev helt fail, men bullarna blev goda :D

Hon tappade faktiskt en av dom, haha xd

Vi gillar pärlsocker.

Tog bilden utifrån ugnen, därav kvalitén.

Carrie

Carita i vårt fina tält som vi va duktiga och satt upp själva.

Meningslösbild, haha

HAHA, vi ville göra det lite hemma trevligt (A)

Det va bara läsk i glasen för er som undrar

Läsk med godisapor i bottnen, det va suupergott!

Carrie

HAHA, fin bild...

Guud, klockan ca fyra på natten, blev vi tysta i typ två minuter. Då hör vi en mansröst utanför tältet: Ursäkta?
Både jag och Carita flög under sovsäckarna och skrek som aldrig förr! Aldrig blivit så rädd förut i heeela mitt liv! Shit asså, vi väckte typ hela Östergård.
Vi skrek superhögt i typ tio minuter. Sen när vi äntligen hade slutat skrika, så hör vi en tant som skriker: Hallå!? Vad är det som händer!?

Så sov vi lite, sen vid tio på morgonen, sov Carita, och jag va vaken. Så hör jag fotsteg runt tältet. Och får ur mig: Är det någon där?
Svar: Ja vad gör ni här?
Jag till mannen: Tältar
Han: Varför?
Jag: För vi ville ha kul..
Han: Vill ni ha kul?
Jag: NEJ! (trodde han va pedofil, haha)
(viskar till Carita: vakna vakna Carrie! säg nåt till han!)
Han: Bor ni här?
Carita: Ja, jag bor här..
Han: Aha men då är det okej, jag jobbar här
Jag och Carita: Fjuuu! haha så började vi skratta
Han: varför blev ni så rädda? Haha
Jag: Vet inte, haha


Sen gick han så packade vi ihop tältet och stack in till Carita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback