Kvällen med Carita och Vilma

.. den va soft ;) Kul hade vi. Först nu kommer dom bilderna utanför mig då jag och Carita träffade Adel Niklas och André.

Från vänster: Carita Niklas André och lite Adel

Från vänster: Niklas Carita André Adel

Adel Carita André

Niklas Adel Carita

Lite André och Niklas och hans cykel


Sen så cyklade jag och Carita till Vilma, så stack vi direkt till fåren. När vi kom till fåren, fotade jag och Carita matade dom. Hon klättrade över "stängslet" och så började dom springa efter henne. Jag skriker till Carita: SPRIIING! Och hon springer uppför backen inne hos fåren, så tappar hon sin sko i en lerpöl. Haha! Stackarn..


Massa får

Ett får

Caritas sko xd

Igen

Haha, alla fåren va vita. Utom en! ;)

Idioten Vilma kastade in plastpåsen till dom xd

Carita och sin fina sko

Vilma

Sen gick vi ner till fyllån för att Carita skulle tvätta sin sko, så halkade hon på leran. haha

Carrie vid vattnet

Caritas sko, och en droppe. Gillar verkligen denna bilden

På vägen hem träffade vi massa små grodor, fotade med manuell så hopppade den hela tin så det blev inte bra :P

En groda

Samma groda i annan vinkel

Får tacka för kvällen tjejer. Grymt kul! ;) <3

Kommentarer
Postat av: carita

gud så snygg man e på bild 3 4 o 12an HAHAHAH!



KUL PÅ HÖG NIvÅ måste göras om fasst pluss övernattnigen;)♥

2010-07-25 @ 23:58:32
URL: http://ccaritabengtsson.devote.se
Postat av: Vilma - fotoblogg ♥

jag spelade fotboll med den så tog dom den, jag kastade nte in den, sådeså ! :)<333

2010-07-26 @ 13:08:38
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback