Julias tjejkväll

Efter att jag vart i stan med Vilma tog jag bussen hem vid fem, och då åt jag. Sen så gick jag till Carita. Där hämtade hennes morfar oss för att köra oss till Julia. Hemma hos Julia va Anduena Julia (klart) Hanna Emma och Erica. Vi åt tacos, pratade och sen spelade kubb. As kul! Brunetterna mot blondinerna och gissa vem som vann? Brunetterna såklart. Förlorarna fick ställa upp det igen medans vi stog och skrattade åt dom ;).

Lag Brunnett:
MANDY (jag)

JULIA

ANDUENA

HANNA


Lag Blondie:
CARITA

ERICA

EMMA


Som sagt vann brunnetterna. Sen fick dom plocka undan, och vi skrattade åt dom! Synd bara att dom bilderna är på Hannas kamera :(


Emma

Anduena

Haha Carita Anduena Hanna

Vart är Caritas hand på väg?

Julia jag Emma

Julia Emma

Julia Mandy (jag) Emma
Vi bytade lag en gång som ni ser. Fasst jag och Julia vann båda gångerna. ;)

Kommentarer
Postat av: carita ♥

hahaha, min hand e inte päväg där du tror! haha(A)§§§ca

2010-07-30 @ 05:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback