Gårdagen

Gårdagen var awesome. ;)
Först åkte man till brottet, vid elva. Kom hem vid halv fem. Då duschade jag och åt. Vid halv sex gick jag ut och fotade. Träffade Matilda och Emmy, och dom gick runt och letade efterolåsta cyklar. ^^ 
Vid sju kom Carita och då fotade vi tillsammans. Sen fick vi idéen att åka till Lågagård och fota fåren. KuL! fasst de attackerade oss, haha. Bilderna har jag på den andra datan, så det kan ta ett tag innan de kommer in på bloggen. Efter vi vart hos fåren i ungefär tjugo minuter, så cyklade vi till bg (Brogård). Påvägen upppför skogen, brände jag mig på brännässlor och vart prickig på hela högra benet. Heeela vägen till bg sa jag: Aj aj, svid, aj svid svid AJ!
haha. Jag vet att jag är speciell. När vi kom till bg, skulle vi till Fyllån. Dumma vi cyklade ner för backen. Med gupp stenar och träd och allt va det va. Jag cyklade in i ett träd med! Klumpiga jag. Så jag blödde otroligt mycket på hälen. Men vi åkte upp till "ängen" och där träffade vi Filip Isaac Ludde Adam och nån mer. Så kom Emil Jonteh Dennis och Elias senare med. Skoj! Men jag och Carita åkte hem efter ungefär en halvtimma för att packa och så skulle hon sova hos mig. Kul! Bilderna kommer förhoppningsvis nån gång i denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback