Ensam hemma

.. tills ikväll iallafall
Men alltid nåt! ;) Brooks (min bror) är nämligen i Danmark, och spelar miniturnering med 95orna. Själv är han 96a. Haha , inte för att skryta men bara så ni vet :P. Idag kanske Emil kommer till mig. Men bara kanske, han är nämligen på dop och vet inte när han kommer hem. Annars ska jag nog vara med Vilma. Och om det inte blir Vilma får jag hitta på nåt annat. Iallafall, innan jag ska vara med nån idag vill/ska jag:
SKA: Ut och springa, dusha, äta
VILL: Fota och måla naglarna (y)
Men v får se, vad jag hinner och orkar. Måste också städa rummet. Det gör jag nu för jag känner att jag orkar det. Sen ut och springa och sen duscha. Det kommer ta ca 2 timmar kanske. Ca 45 minuter att städa rummer, resten att springa. Jag springer ju ganska långt nu, iumed att det är Laxacupen snart. Höres!

Kommentarer
Postat av: ellenotendal.

sv; jo, jag förstår det. Sofie går i min klass nu om du vill veta ;)

2010-07-24 @ 15:26:29
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Postat av: Ellenotendal.

Visste du att jag gjorde gratisdesigner? Om du vill ha en, skicka bilder och mejla krav till [email protected] :))

2010-07-24 @ 15:37:08
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback