Danmark

För några veckor sedan var jag i Danmark. Gick där i stan, och ser man på, där kommer Hanna Paul med sin familj! Haha, vi träffas nästan aldrig i stan eller Halmstad överhuvudtaget, men i Danmark så. haha, tycker det va lite skoj.

Bilderna kommer nu, långt i efterhand, menmen. Bättre sent än aldrig!


Vi tog båten/färjan över till Danmark, och så såg jag denna lilla söta båten påväg dit, och tog fram kameran direkt!

Jag, inne i en liten rolig affär där man kunde hitta lite allt möjligt

Danmark är ju känd för sin ost

Danmark är ju känd för sin ost. En sån ostbit kostade 22 danska, och den var inte stor vill jag lova!

Danmark är ju känd för sin ost. En riktigt stor ost som jag hittade!

Danmark är ju känd för sin ost. Ser inte det gott ut? ..nej..

Danmark är ju känd för sin ost

I stan

Haha, sen såg vi en sjukt lång gubbe i stan.  Han är över 2 meter iallafall! 

Nån gubbe som stog i någon affär.

Blomma

Blomma

Blomma

Duva som posar för mig, haha

Ush, han ser äcklig/läskig ut på bilden

En bild på den fina himlen som avslut.

Långt ifrån alla bilderna, men orkade inte lägga upp alla, och jag tror inte ni skulle orka kolla på så många bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback