Brottet dag.


Vanja , fotograf jag


Yara (Haikels syster), fotograf jag


Emil (L) Mandy, fotograf jag


Yaras skor, fotograf jag


Två små söta :) , fotograf jag


Trappa, fotograf jag


Yara, fotograf jag

Som ni ser var vi på stranden med. Västra då alltså. Tack för dagen alla ni som gjorde den så bäst!
Jag älskar Halmstad-värmen, fasst ibland.. så blir det för varmt. Trodde aldrig jag skulle säga så om Halmstad!

JAG

JAG

JAG

Jättefula bilder på mig, men brun eller vad? haha, ganska nöjd med "brännan" ;).

Kommentarer
Postat av: saga ;)

shit så står Haikels syster har blivit ;)<3

2010-07-13 @ 23:01:09
Postat av: LISA

vart är ditt gröna linne ifrån?

2010-07-14 @ 10:39:11
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback