Bilder från..

dagen [ 15/7-10 ] med Vilma Filip Julia Erica Adam och Tobbe (Fatmir tidigare igår med, men han va inte med senare)



Vilmas fötter/skor, fotograf: jag

Fatmir och söta Julia, fotograf jag

Vilma och Julia, fotograf Erica

Vilma Julia och jag, fotograf Erica ♥

Erica och Vilma, fotograf Filip eller Tobbe

Filip och Julia, fotograf jag

Erica, fotograf jag

Jag, fotograf Erica

Vilma, fotograf Erica

Sötaste ungen! fotograf Erica

Filip, fotograf Erica (?)

Helt naturlig bild :), inget smink och inget fix överhuvudtaget! Gillar inte mitt utseende! :O fotograf Erica ♥

Julia Mandy, fotograf Erica

Julia, Vilma och Jag, fotograf Tobbe

Va tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Vilma - fotoblogg ♥

men mandy, när ska du förstå att jag inte är söt? <3

o att du borde ta bort bilderna (A) <333

2010-07-16 @ 20:59:51
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback