Bad update

Förlåt för dåligt uppdatering av bilder. Kunde inte ladda in bilderna från fåren igår, för det blev inga bilder.. Jovisst, vi var där, men fåren ville inte komma till oss. Jag gick emot dom, men gräset blev för högt och jag hade bara shorts, så jag riskerade inte att få en eller flera fästingar. Har aldrig fått det, och vill aldrig ha det heller! Menmen, vi tog faktiskt lite bilder vid Fyllån.
( Bilderna kommer i nästa inlägg )
Nu ska ni få se hur min kuliga dag har sett ut. (Igår^^)
Jag och Vilma åkte upp till Brogård där vi plingade på Erik. Så kom han ut med Niclas Blomster, Rick Polansky och sin hund, mopsen Frasse. Frasse vart min modell ;). ( bilderna kommer )
Sen stack vi till gården på bg. Där hittade vi Emil Jonteh och Erica. Men Vilma skulle hem och äta innan matchen mot Fullham - HBK.
Då åt jag hemma hos Erica. Sen cyklade vi till Vilma och då tog alla vi tre följe till HBK. På HBK träffade vi massa kul folk. Emil, Jonteh, Hugo, Victor, Isaac, Adam, Jacob, Jakob och säkert så har jag glömt nån.
I matchem blev det 2 -2. Och tro det eller ej, men jag rörde nummer två i Fullham!!!!!!!!
Coolt asså, haha tycker jag iaf.

Bilderna kommer my friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback