05.25

Ska upp tidigt, typ vid nio och jag har inte somnat ännu. Jag är inte ens lite trött. Ska nog vara uppe hela natten, får se hur det blir med det. Och varför ska jag upp så "tidigt"? Jo, jag ska till Småland och sova där i en natt. Ska dit med familjen. Där finns nämligen någon "cool" strand, inte mycket skillnad från grötvik har jag hört, men.. Grötvik är nog smulan bättre, enligt mig. Har ju inte varit där ännu, men jag har sett bild. Fullt ös denna veckan!
Måndags* Brottet
Tisdags* Ullared
Onsdag* Småland
Torsdag* Småland
Fredag* Liseberg (eventuellt.)
Lördag* Funcity
Söndag* Funcity
Kommer bli super kul, särskilt Liseberg ifall det nu blir nåt. Funcity kommer också bli skoj. Har ju varit på både Liseberg och Funcity förut, men ser ändå fram emot det.

Jag tar även med min kamera till Småland, så det kommer bilder. Inte till Liseberg, dit vågar jag inte ta med den. Just nu sitter jag på min balkong med min katt Flingan. Om min mamma kommer är jag värre än död kan jag ju bara säga! hahaha. Ganska riskabelt att sitta här ute halv sex på morgonen. Men jag tar mina risker.  Ni får ha det så bra, hör jag inte av mig så mycket denna veckan vet ni varför. // Mandy ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 06:00:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback