Vilma och Moa

Igår så va jag med Vilma och Moa. Ett tag va vi i brogård med Emil Besfort Hanna och Julia. Vi va inne på dagiset, och typ.. busade (A). Sen vid fyra nåt åkte jag Vilma och Moa hem till Vilma och bakade kladdkaka utan smör, och istället honung. Låter konstigt men det va faktiskt gott. Halv sju cyklade jag hem till mig och packade, skulle sova hos Vilma. När jag kom tillbaka till Vilma cyklade vi direkt upp till IP och kollade på SNFFs A-lag. Va där med Filip Emil Besfort Lucas Elias Niclas Hanna Erica Viktor, Vilma och Moa såklart. Joe Sise va även där och kollade matchen, och jag Erica och Hanna fotade med han. När matchen va slut skulle jag och Vilma åka och köpa pizza, men det blev inget för de hade stängt så vi cyklade vidare till Donken och åt där istället. Hemma vid halv elva kanske. Vi somnade vid två och innan dess knarkade vi Bubbles hela kvällen. Vad coola vi är. Vaknade idag vid halv tolv, och satte oss vid datan direkt. Bilderna kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback