Sammanfattning

Ni kanske undrar varför jag inte lagt in några inlägg? Har inte haft lust att blogga och heller inte tid. Ni ska få en kort sammanfattning:
Skolstarten, jättekul att träffa alla. Gick måndag och tisdag och typ fick schema pratade och lite sånt bara. Men på onsdagen började skolan på riktigt. Ganska kul ändå, inget som va jobbigt eller nåt. Däremot på ute-gympan klockan åtta på fredags morgonen, va man ju lite stel. Jag va kass på friidrott då, säger jag bara! 2.97 på längdhopp, p.s i trean hoppade jag 4.25, snacka om försämring. Sprang på 9.88, dåligt. Mitt rekord är på nio blankt. Kastade kul på 5.25, nja. Men iallafall va jag nöjd över min insats, eftersom jag har en skadad höft.. Lördagen spelade jag match i haverdal mot Haverdal då. Strålande seger med 22 - 0. Gjorde bara två mål, och spelade vänstermitt. Ovant. Men jag gjorde iallafall tunnel in på målvakten, stolt. (Y)
Idag är det söndag och jag har match igen. Vi möter Göteborg, vet inte vad dom heter, men dom kommer från göteborg iallafall. Spelar halv sex på IP kom och kolla ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback