Med Vilma

Nu sitter jag här hemma hos mig med Vilma. Kameran åkte in på lagning idag, fasst de sa att det inte va något fel med den. Utom att den låter konstigt när man fotar manuellt. Jag och Vilma har mest slappat framför MTV och ätit vaniljbullar bakade av min mamma. Haha.
Snart ska vi till HBK i detta "fina vädret". Men vi kommer ändå ha kul, ska va där med Erica Vilma Emil Filip Lucas och Jonathan. Och så ska Sebastian va bollkalle och jag har lovat att snacka med han beroende vart han står. Men det är jag skyldig han eftersom han läser min blogg, haha. Först ska jag och Vilma kanske fota lite på ett särsklilt ställe. Om vi gör det kommer bilderna sen såklart.
Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback