After golf

Vaknade vid elva och gick upp direkt och duschade och gjorde mig iordning. Gick till Vilma runt halv två, och ca en halv timme efter det kom Carita och Anduena hit. Cyklade upp till fåren och fotade lite där. Sen upp till brogård en liten stund och hade skittråkigt. Bilderna togs med Anduenas Caritas och Vilmas kamera, för min kamera ska in på lagning. Carita och Anduena stack hem vid halv sex, och snart ska jag och Vilmas familj till hennes pappas Aftergolf. Ikväll ska jag sova hemma hos Vilma, det ska kanske Carita med. Vi får se senare om Carita hänger med dit. Skriver senare eller imorgon.

L u c a s & j a g

Kommentarer
Postat av: linda

haha, det såg ut som han hadee en orm i munnen :D

2010-08-09 @ 12:48:35
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback